torsdag 28 oktober 2010

Mycket mindre å lite till...


Tiden rinner iväg..idag var jag på 2mån kontroll med JD..å han är väldigt framåt för sin ålder..såklart han är tänkte jag..men oss som föräldrar så kan det inte bli annat;-)hehe..men både jag å Peter har vart snabba med allt i våran barndom..så JD har det i sig om man säger så..min kille..min kärlek!!

Jag har tänkt å pratat mycket med vänner om det förflutna..har känts att det behövts..som ni flesta vet så gick ännu en som man umgicks med innan bort...har tänkt mycket på han..drömde härom natten att dom två som gått bort gick med mig i en korridor å visade mig olika rum..kommer inte ihåg va det var i rummen..men det kändes skönt att vakna sen..så som att man sagt hejdå på riktigt..å så var det faktist trevligt att "träffa" dom igen..har som sagt inte umgåts på riktigt länge..å det kändes lite som gamla tider igen..härlig å sorgsen dröm samtidigt..jaja:-(

Jag måste ännu en gång tacka mina underbara vänner för att ni finns..finns många fina hjärtan i mitt liv..å jag har funnit så många nya vänner nu när man fått barn med..några har försvunnit men det gör som sagt inget..absolut ingenting..jag varken saknar eller tänker på dom(2st)..blev påmind för ett tag sen om en gammal vän när denna hörde av sig via sms..blev t o m lite glad..å förvånad...men efter det så har det vart tyst igen..men varför ska ni vara vänner igen frågade andra vänner när jag berättade detta..denna människa har juh snackat mycket skit om dig..jaa..det har hon faktiskt gjort..å hon kommer faktiskt undan med typ allt hon gör mot andra..men inte mot mig...nej nej..vi kan hälsa å vi kan prata..men än är jag inte redo att umgås med dig..du har faktiskt snackat skit om mig..min kära barndomsvän..utan att jag gjort dig ett skit:-)..tack söta du...å tack mina hjärtan som är riktiga vänner..vad hade jag gjort utan er..ni å min familj är mitt allt<3

Förresten..på nyår åker vi till Östersund..ska bli sååå härligt å underbart..tänk att jag fick på köpet en härligt familj till när jag träffade Peter..hans underbara syskon med familjer!!Ska bli så mys att komma upp till Carina med familj å fira nyår..å jag som älskar att åka tåg( blir inget bilande i 9h kan jag säga..heehhe) å lillen första resa..vi längtar en massa!!!

Neee..nu ska jag fixa inför natten här..en som ska bytas å ätas å få på sig en pyjamas:-)...
pöss på er

1 kommentar:

Anonym sa...

Duktig nicka
Dags att någon sätter ner foten när det gäller skitsnack bland vänner,och alla dessa förlåtelser,hur många gånger kan man förlåt??nej nej nej
löv U

Bloggintresserade