tisdag 14 december 2010

Börjar Bloggutmaningen

Tänkte testa på en bloggutmaning..kan bli lite kul..
Så idag är det-
Dag1=Presentera Mig Själv:

Vem är Jag: Marita Spjuth heter jag som ni flesta vet..ynka 23år *hrrrmmffpp*;-)
Nybliven mamma till Underbare JD = Jack-Daniel Sandberg/Spjuth
Sambo med en Peter och två katter, Herrarna Gizmo&Frodo.
Bor just nu en en helt oki lgh på 120kvm och med en gudomlig bastu, som
vi just nu har mest till nytta av att använda den som torkrum och så har
hårbollarna hittat sin plats där med, kul att nån har tid att basta
( hårbollarna är katterna, inte sambo )

Just nu är jag mammaledig, som jag aldrig trodde att jag skulle bli
eftersom jag inte villa ha barn innan, tyckte dom var skrikiga, tog
för mycket tid, luktade illa, och var till besvär, men det ändrades
när jag fick min lilla JD..tack å lov;-)
Han är helt enkelt det bästa jag gjort i mitt liv!!

Nu har jag nog presenterat mig själv en hel del tycker jag..så tack
för mig tills imorrn:-)

Inga kommentarer:

Bloggintresserade