fredag 17 september 2010

Familjerätten


Idag så vakna vi som vanligt tidigt..lille Jack har sovit från några timmar på morgonen å på natten så vart vi vakna..men nu var Pappa Peppe hemma så han fick ta han när jag försökte sova lite..men icke nicke..det går juh inte när man hör sin son skrika å ha ont..å förresten..Jack har fått kolik..satt å lästa lite om kolik igår för att komma fram till varför våran lilla skriker så mycket exakt samma tider varje natt..och allt stämde som stod om kolik stämde med oss..så från kl 22 och 3h fram så har nån väldigt ont i magen..sen så somnar å vaknar han å skriker 3h till..grejen är att jag tycker inte det är så jobbigt att vara vaken..jag tycker att det är jobbigt att han har ont..det gör ont i mig..å inget funkar..inget inget inget..min lille stackare..ska kolla om akupunktur funkar på han..ska kolla med BVC på måndag...å så får man tänka att det är över snart..inget som består hela livet..tack å lov;-)

Förresten..idag har Peter blivit pappa till Jack-Daniel på riktigt..vart på familjerätten å skrivit på papper med vittnen och grejs..så Jack fick en pappa idag;-)...hehe..känns bra att ha det gjort..så allt är som det ska om nått nu skulle hända(men det kommer det juh inte)....men ifall att.

Just det..min underbara vän Marita viterlind med familj har fått sin lille bebis här om dagen..på hennes födelsedag..en lite gosse på 53cm å 5080g..hehe...kortare å tjockare än våran..hehe..sååååå söt!!!Min mor ringde å gratta hennes mor så diskuterade dom vad vi har ätit under våra graviditer..det kan man juh faktiskt undra med våra jättebarn;-)måste vart alla kebabrullar alltså;-)
Nu längtar man tills vi kan träffas allihopa..ska ha en liten "dejt" hemma hos henns mor om ett litet tag..ungarna måste juh presenteras..dom ska juh bli bästisar;-)

Nee..nu ska det matas med lite mediciner sen fortsätta tvätta...

Massa pöss...

Inga kommentarer:

Bloggintresserade