onsdag 3 november 2010

drömmar ska uppfyllas...



Drömmar...vad drömmer jag om..
alla har väll sina drömmar och mål här i livet..
Just nu känns hela livet som en dröm..jag har det jag aldrig trodde att jag skulle ha..en familj..ett barn..jag ville inte ha det heller för ett tag sen, men så fort man såg på stickan att man var påväg att skaffa familj så var det min högsta dröm, konstig att det kan förändras så.

Vad mer vill jag uppleva?
Det är norrsken, att ligga i en stor snöhög, en termos med varm kakao ( med lite whisky i kanske;-) )i handen..min kärlek brevid..å så är det ett fullt sprackande vackert norrsken på hela himlen..tänk om man fick uppleva det..oj oj oj..vilken dröm!!
Men att bara få se å kanske to m höra(jaa..dom stora sprackar å knastrar)ett stort norrsken måste juh vara en dröm för många som bor här i södra sverige.
Jag åkte till en vän i Kalix för att få se norrsken..åååjaa..eller hur..första dagen hade vi -20..men då var jag så trött efter 23h på ett tåg så jag decka tidigt..resten av veckan ..jaa då vart det plusgrader..å då syns juh inga norrsken..tack för den Kalix..hehe..åkte to m till Haparande..men icke icke..så jag åkte hem bra besviken:-(
Men nångång nån dag ..dåå ska jag få mitt norrsken..så är det bara..drömmar är juh till för att besannans.

Visst har jag fler drömmar jag vill uppleva..men just nu så är faktiskt livet väldigt bra..jag börjar med norrsken..sen vidare med flytten utomlands som ligger i planerna..vi förbereder lite men det kommer inte ske förren om ca 3-4år..men det kommer ske..å vart..det får ni reda på längre fram när det är fixat med jobbet å allt det där...är en sån stor flytt så det får ta sin tid..vill oxå att Jack ska bli större..å hans framtidasyster/bror med..;-)om jag vågar skaffa ett barn till vill säga..hehe..

Nu väntas lite morgonbesök..så jag får nog fixa det som går att fixa på några minuter..ligger typ barnkläder överallt..va fan..han slänger av sig kläderna lite här å där;-)hehe...
Ha en underbar dag kära vänner!!

Inga kommentarer:

Bloggintresserade