lördag 6 november 2010

en kväll i ett tält




Idag idag idag..då blir det liiite fest för mamma Marita...ska bli så roligt att
träffa folk man inte har träffat på länge:-)blir ett litet tjejgäng hos Mickan ikväll..mycket mycket roligt..sen får man se om man går ut och vart man hamnar i sånna fall..spelar ingen roll för mig igentligen..bara jag får träffa mina vänner:-)

Men va fasen ska man ha på sig..har verkligen märkt att kroppen inte är sig lik längre..finns liksom mer hull på kroppen..hehe..å när jag gnäller över det så
får jag alltid höra - Men va faaan, du födde barn för 2mån sen!!!
Men det är ingen ursäkt längre,jag vill få tillbaka min gamla kropp nuuuu!!
Och jag tror verkligen att jag kommer gå ner när jag äter all denna choklad å godis..hmm...ska nog börja mitt nya liv igen snart..typ de gör jag varje måndag..i 1h..hehehe..sen så glömmer jag bort mig å tar en good feeet macka..not good!!
Som jag sa till min vän här om dagen..vad klagade jag på innan???..varför var jag missnöjd med min kropp innan..visst..jag var inte spinkig utan jag var härligt kurvig å nu så saknar jag den kroppen..Geee mig den!!!(tar en tugga till på min macka) hehehe
Jaja..detta ska jag inte tänka på idag..ska rota fram ett tält som jag jag "blinga" till lite ..sen så är jag redo att parta:-)

Neee..nu ska jag nog kolla på lite webbtv innan lilla sötisen vaknar..sen leta upp nått tält:-)
Ha en underbar dag vänner..

Inga kommentarer:

Bloggintresserade