onsdag 3 november 2010

Svenska kvinnliga avunden...



Nu när man är hemma så hinner man med ganska mycket som man inte han med innan..som tex så har jag börjat kolla lite på Kissie`s blogg..jaaa..jag å alla fjortisar..började faktiskt med att en vän sa att jag skulle in å titta..å visst..jag bara haaaatade henne..usch usch..men helt ärligt..nu gillar jag henne:-)..
Visst..fixat sig lit för mycket på lite fel sätt..
Visst..hon fixat till bilderna ..men det syns å det är meningen..å det är det som folk inte fattar..hon gör det för att folk irriterar sig på henne å det funkar..hon tjänar juh en jävla massa pengar på att folk går in på hennes blogg å bara hatar henne..hon gör så rätt helt enkelt..dom som är dumma i detta det är dom som går in å kommenterar och verkligen är elaka mot henne..å det tjänar hon på..det är hon som är smart i detta. Å varför går man in på en blogg å skriver massa skit..är jag irriterad på en människa..så undviker jag den så gott jag kan..tror faktiskt att det är ren avund..tyyypiskt tjejer kan jag säga.
Jag hade gäääärna velat tjäna dom pengarna genom att blogga..så jag tycker att hon är en oki smart tjej som tjänar pengar på att provocera.bra jobbat tjejen!

Sen en annan som många hatar, Anna Anka...men jag gillar henne som fansi:-)
Lite knepig i vissa åsikter, och det finns mycket som jag inte håller med henne om, meeeen sen så är hon en otroligt stark å numera självständig kvinna med väldigt rolig humor!!Sällan jag kollat på nått program med henne utan att fått ett asgarv.
Jag gav henne en chans och nu så gillar jag henne skarpt.
Ännu en kvinna som får ta mycket skit utan att förtjäna det, men det är den svenska avundsjukan helt enkelt. Inte många som kan glädjas åt andras framgång tyvärr...men jag glädjes.både åt främlingars framgångar och mina vänners...

Detta var bara två av alla dessa vackra kvinnor som det går bra för i livet men får ta mycket oförtjänad kritik pga tex avund.. aj aj aj!!

Det är ditt liv och du gör vad du vill med det..båda till kropp och själ!!!

Karma till er allihopa!!!

Inga kommentarer:

Bloggintresserade