onsdag 10 mars 2010

Då vart det Dax....

Kanske dax då...
att fixa en blogg..
Äntligen fick man tummen ur å tid att göra detta...
Jag har en blogg...äntligen..men hur ska jag minnas att skriva i den..
dement som jag är..vad ska jag skriva om??
Jaaa...dagdrömmare som man är så får man helt enkelt skriva ner allt man tänker
på istället..:-)..allt man går igenom just nu...livet är juh faktiskt som bäst
och som sämst dessa dagar..dessa veckor och dessa månader...ända fram till Augusti..då blir livet enbart som bäst..då kommer min lilla kärlek till jorden..genom mig...genom mig kropp..*panik*..jaa..förlossningen är det sista jag klarar av att tänka på kan jag säga..men kvinnan är gjord för att föda..okii...alla utom jag då..jag tycker inte att min kropp är gjord för detta plågeri;-)..ya ya..några månader kvar iallafall..tack å lov..
Nu dax för Tha Bed...köra å plugga imorrn..sen hälsa på Åsa en sväng..å vidare iväg på en trevlig kväll med tjejerna på jobbet..Natten på Er





Man är aldrig så lycklig eller olycklig som man tror- Drottning Kristina

2 kommentarer:

mickan sa...

Hej gosigaste blivande morsa<3 Du kommer klara förlossningen som en "walk in the park" jag lovar...är lite avundsjuk för allt underbart du har framför dig...samtidigtär det skönt och kul att min egna lilla trollis växer och utvecklas. Alla tider har sin charm...puss på dig mitt hjärtegull//// I love you!!!

Marita sa...

Sötis...
En stor bunt kärlek till dig...
<3

Bloggintresserade