torsdag 11 mars 2010

Tänk att...

igår fick jag reda på att mitt vikariat går ut snart..väldigt snart...11 april är sista dagen..visst visste jag att hon skulle komma tillbaka till sitt jobb igen..men så snart..hade önskat att hon skulle vara hemma till juni iallafall..så jag hade kunnat matcha in min mammaledighet där..men så blev det icke...haft ont i skallen sen jag fick reda på detta..nu börjar det igen..grrr...sovit som en kratta med..å inget kaffe..det var visst slut..kan man dricka sumpkaffe??alltså jag återbrukar gårdagens kaffe..hehe..äckligt..men vem vet;-)måste testa...

Jaja..nån vill väll anställa en gravid kvinna i 3-4månader..nån??...

Nee..nu iväg å plugga lite...å köra..




Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka- Albert Einstein

Inga kommentarer:

Bloggintresserade