måndag 15 mars 2010

KoTTen...

Igår blev jag kär...i Mike..Mike är en hund..
och jag blev såklart kär..
Inatt delade vi säng...med Mike..120 säng..en vuxen man, en gravid
kvinna och en rottis..det var trångt..men ack så mys:-)
Idag fick Mike åka hem..Mike skulle vidare till en annan
familj..kan inte ha honom..har två katter som är nog..sen att vänta
barn och ha en hund är lite för mycket t o m för mig..
Suck..det kändes tungt tungt tungt..men han fick två bra dagar hos oss
iallafall..lämnade honom med sorg i hjärtat...


Vidare till en annan sak...vårat lilla hjärta i magen mår bra..
har vart så oroligt eftersom jag inte känt nått..men han/hon mår prima...
Kotten låg å boxade mig för fullt..Peter blev väldigt förvånad att jag inte
känner nått utav det..men det gör jag ..har bara trott att det är
tarmarna som lever sitt egna liv..:-)..redan när jag kom hem så
kände jag små dunstar/bubblor...det är inte magen utan kotten...
Vilken upplevelse..helt sjukt!!Jag trodde inte att det skulle
vara så speciellt..men det är var det verkligen...mys mys mys!!
Nu är nästa steg att kolla kön..jag tror pojke..Peter flicka..hehe..
dom flesta runt mig tror flicka..vi väntar några veckor sen så
är det dax att kolla..vi båda vill veta..ingen överraskning här inte:-)
Nu ska det funderas på mat...har vart lite dåligt med det på sista tiden,
ingen matlust..men idag kurrar det allt lite i magen ;-)
Kärlek till er alla...



Alla djur, utom människan, vet mycket väl att livets huvudsakliga mening är att njuta av det- Samuel Baulder

Inga kommentarer:

Bloggintresserade