lördag 20 mars 2010

Underbar dag idag..första kläderna till Da Bebis...å inget blått eller rosa..det vägrar jag..sen så vet jag att det blir sånna färger man kommer få i present..men det jag köper ska då allt vara lite mindre könsrelaterat...lime och grönt i alla former å färger är stor favorit..å massa konstiga mönster å djur...lite sådär 70tals stil..det är vi det:-) men vi längtar otroligt tills vi ska kolla om det är en hane eller hona:-)

Ska ut å kolla på blocket å tradera efter en spjälsäng..vill inte ha en ny..tänkte köpa en begagnad å fixa den själv så som jag vill..måla å putsa..har hittat några riktigt fina gamla..blir nog att köpa en i dagarna..då har man nått att syssla med när man blir utan jobb nu snart...:-)

Jaaa...vad ska man säga mer förutom att jag är världens lyckligaste...skulle inte vilja byta mitt liv med nån annan...för detta är perfekt för mig å för oss:-)

kärlek till er alla...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej.
Erbjudandet står kvar om att du får våran spjälis. Perfekt renoveringsobjekt och liten o smidig.
Ska se om jag hittar en bild, annars springer jag och tar en.
Vill ni ha badbalja?

Jeanette Lange

Bloggintresserade