måndag 3 maj 2010

Kommer snart igen:-)

Har inte haft ork att blogga nått...sen så gick min
data sönder å jag vart tvungen att köpa en ny,mindre roligt när
denna blev den 3dje på ca 2år..fattar inte att alla elektronik går
sönder runt mig..arrgghh..Har inte fått igång drivrutinerna helle så
jag kan inte föra över bilder..hoppas på att jella ska hjälpa med
detta(som vanligt vid dataproblem)

Men livet rullar på..stor å större kan man kalla mig nu...
Bebis mår bra å idag vart jag iväg å lyssna på hjärtat...mycket
stark liten sak det dära;-)
Kortet är klart snart..hoppas jag..har fått tider till skrivning och
uppkörning..fast dom datumen är hemliga,inte ens sambo som vet...;-)bara jag..hehe

Pratade med en vän härom dan ang vänner..eller ska man kalla det "vänner"?
Så tråkigt att det finns en del som bara försvinner ur ens liv när man inte
kan festa längre, men vad var vi för vänner då tänker man?..Dög jag bara
att festa med?..Den första person som listade ut att jag var gravid var den
som stod mig närmanst sista året..å det var den som slutade höra av sig
samma vecka..å började umgås med folk hon/han snackat mycket mycket ont om
bara dagarna innan..För mig gör det inget att den personen inte hör av sig
längre..jag vill ändå inte ha den i mitt liv pga allt snack hit å dit å sen den
falska ytan..tycker mest synd om vännen han/hon umgås med idag..glad att
det inte är jag längre..
Samtidigt så har man vunnit massa andra vänner och man har märkt vilka som
är ens rikgiga vänner..ett stadie i ens liv som många vänner säger att man
går igenom när man blir gravid, trode inte på detta alls innan man så vart
visst..trode inte ens att man hade sådanna vänner i sitt liv..men under ytan sååå...

Kommentarerna funkar inte att publicera märker jag..ska granska noga vart problemet
ligger..men jag kan läsa dom så fortsätt att kommentera:-D

Nu blir det att trycka ner huvvet i boken igen..
Ha det underbart mina underbara<3

Inga kommentarer:

Bloggintresserade