fredag 7 maj 2010

Rädsla...

Rädsla ...just idag har jag börjat tänka på förlossningen...tänk om jag går över tiden som
en stackars vän går igenom idag..2-3 dagar över är det nu å jag förstår att det är jobbigt..en annan gick över 2v...tycker juh att det är tungt redan nu som det är ..visst älskar jag att vara gravid, men det börjar bli tungt..inte ont i fötter utan höfterna börjar ta stryk:-S..jaja..sånt man får stå ut med säg..men vill ändå inte gå över tiden en dag..får gärna komma nån vecka innan så det blir som en liten suprise..spontana saker gillas!hehe...

Nu har vi bestämt oss (tror vi)...killen är snart färdig svetsare å söker jobb i Värmland..jaaa det blir nog Värmland...en bit uppåt i landet iallfall, för det är dit vi vill..båda jag å han älskar naturen, fiske å allt det där..ska bli skönt att komma bort från staden..å Kotten ska få sin Fjällräven rygga tidigt;-) så just nu kollar man lite på hus..blir inte förren i slutet av detta år troligtvis men har vi tur så tidigare:-)bara han fått sitt jobb så det är klart:-)

Neee...nu ska fixa mig å dra till maxi å fixa inför helgen å kvällen...är så sugen på tacopaj så det får nog bli det idag...å städa såklart...sen i helgen får vi se hur vädret blir men en tripp ut i naturen blir det nog å söndag iväg på middag...en typisk gravid-helg:-D

kram på er underbara...
förresten, tror det funkar med kommentarerna nu iallfall..fick in nån tror jag ..så nu behöver ni inte maila till min fb längre..<3

Inga kommentarer:

Bloggintresserade