tisdag 25 maj 2010

Flytt....??


Har tänkt mycket på hur mycket jag längtar efter att flytta bort från
Borås..men helt plötsligt när det kanske är på G så får man kalla
fötter:-S...ska man verkligen lämna allt här..familj och vänner som
man känt mer eller mindre hela livet. Men Borås finns juh alltid kvar...
vi får helt enkelt se vad som händer..än är inget bestämt iallafall.
Kommer sakna mina vänner för mycket bara..dom jag träffar å umgås med, dom
som ringer och frågar hur det är, hur magen mår, hur vi mår, sen så finns
dom som inte hör av sig alls, dom som alltid har annat för sig så
fort man frågar om man ska hitta på nått, ändå så vill dom inte att man ska
flytta..ehh..varför liksom..tror knappt att dom hade märkt om jag en dag flyttat:-)

Idag är det skitväder ute, kanske lika bra det, får man ta det lugnt och vara
hemma..sitter inte still en sekund annars, är alltid igång med nått..men idag
skulle man kanske vara hemma å ta hand om hemmet å magen, vila heter det visst;-)
Kanske kanske..vi får se..Har ingen bil idag å det känns otroligt tomt med..ska
kanske kolla efter en billig bil att köpa..en att ha ett tag bara..:-D..slipper
jag låna varje gång jag vill nånstans..har redan nu blivt beroende;-)

Massa kramar till er underbara där ute<3

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj redan!!! vart blir det isåfall??? tur att vi har FB så vi kan se o hålla kontakten där o våra bloggar :) Jag är så nyfiken på hur din mage ser ut nu ;) hoppas vi ses till helgen.. Ta det lugnt. Hoppas ni hittar en bra bil o köpa... visst blir man beroende med en gång det är konstigt... Massor av kramar till er.

Bloggintresserade