söndag 16 maj 2010

Tänka sig

En bild på mig hur jag skulle se ut i "Linda Rosing" läppar.
Jag tror att jag låter bli;-)


Skriver inte allt för ofta här har jag märkt..glömmer liksom bort;-)
Men nu ska det bli lite skriva....

Jag klarade teorin..tänka sig!!
Trodde att inget fastnade när jag satt där dag ut å dag in å bara kände mig mer å mer korkad, men allt läsande lönade sig visst.....sååååå härligt att det värsta är över..nu är det bara uppkörning kvar men det
känns inte lika jobbigt om jag inte skulle klara det...bara att köra om, men
om jag skulle inte klara teorin på första så hade det känts riktigt jobbigt.Så lite duktig känner man sig allt!!:-D


Annars så har det inte hänt nått speciellt...shoppat loss som vanligt i barnklädesväg,
å "mormor" har blivit helt galen..så roligt...:-)
Å jag bara längtar tills vi får hem spjälsängen, å jag ska visst få med sängkläder,spjälskydd,
sänghimmel,täcke å gudde..så skönt att slippa tänka på det mer..tänk att det finns så
underbara omtänksamma vänner<3
Nee..nu ska jag kolla vidare på hockeyn...jaaa..jag är liiiite intresserad:-)...


Ha det gott underbara!!!


1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt tjejen!! det visste jag att du skulle klara. Nu är det bara körningen kvar "GÖTT MOS" Sanrt kommer du brummandes till mig:) Bamsekram till dig o bebben!!!

Bloggintresserade