fredag 28 maj 2010

Tröttast...


Dom senaste dagarna har jag var så otroligt trött..känns som om
Kotten tar precis all min energi..så idag tryckte jag i mig två järn-
tabletter ändå om jag enligt bm inte behöver det..men jag måste testa,
nått knas är det, gick upp kl 09 å gick å la mig igen runt 12, inte kunnat
somna utan dratt mig bara..å inte fasen blev jag piggar för det...arrggghhtt!!!
Å det tråkiga med detta är att det verkar som om vissa har glömt att jag
är gravid..jag orkar inte lika mycket som innan, ändå om jag försöker, men
orkar inte flänga å köra fram å tillbaka hela dagarna å kvällarna...tyvärr!!
Jag har oxå ett hem..så det är bara komma att hälsa på dom dagarna jag
inte orkar ta mig nånstans:-D

Igår träffade jag Mina andra Hjärtan Marita å Lova, blev bara en snabb sväng på stan
men det fick räcka för denna gång, blir nog en tripp ner till dom om några veckor,
så otroligt roligt att vi båda är gravida,å det skiljer så få veckor mellan oss,
skönt att ha nån att gnälla till när ingen annan förstår en;-)

Neee..nu ska jag försöka se lite respektabel ut å träffa herr sambo å åka å
storhandla..sen kanske få sova lite middag;-)

Pöss!!

Inga kommentarer:

Bloggintresserade