tisdag 4 maj 2010

Orka!!

Hur ska jag få igång min motivation att köra igen...finns liksom inte där, och
uppkörningen står bakom hörnet, och teorin.
Tycker inte ens det är kul att köra längre..å pluggandet går åt pipan...ingen motivation!!!!!!!
Skulle behöva nått som fick mig att vilja ta detta kort..just nu har detta enbart rensat mitt
sparkonto och sugit ur mig all energi:-S
Stackars bebbe där i magen som får känna av min stress...men jaja..det är väll bara att bita
ihop..å ta sig igenom detta..kommer juh vara underlättande sen när barnet kommit å det blir
mycket köra dit å hit...(tänk positivt tänk positiv!)
Nu ska jag fortsätta plugga å slita håret av mig...

1 kommentar:

pia sa...

Hej där! sickar styrkekramar till dig så du orkar... Kämpa på du är snart klar med kortet sen kan du tuta o köra o lille bebben komma ut till målsryd när jag är ledig... Kram

Bloggintresserade